عکس فیلم بازی آهنگ

هر چی می خواهی نظر بده تا بیارم

عکس فیلم بازی آهنگ

هر چی می خواهی نظر بده تا بیارم

آشنایی با انواع فایلهای Flash

آشنایی با انواع فایلهای Flash

ادامه مطلب ...

sims2

بازی سیمز2 کی می خواهد دست بردار باشه باز هم شاهکاری دیگر از سری بازی های سیمز2 این بار فقط برای نوجوانان در سیمز2 وسایل ،لباس ها،فرش ها و تزئیانات جدید برای سیمز جوان و نوجوان خود که امروز به آن می پردازیم.وسایل و لباسهایی که فقط برای جوانان سیمز کاربرد دارد.

 جوانان خوشحال تر از گذشته: این بار برای سیمز جوان خود وسایل زیبای بهتری برای اتاقش فراهم کنید وسایلی که با رنگهای جدید تزئین شده است،قاب عکس هایی مملو از تصویر های زیبا و دیدنی ،ضبطی جدید و جالب تخت خواب های مدرن و شیک برای جوانان این بار جوانان از بس وسایل مختلف و زیبایی را در جلوی خود می بینند شکه می شوند و مطمئنا لذت خواهند برد.این بار طبق جنسیت جوان خود اتاق آن را بچینید . طبق علاقه ، زنگ و .. که سیمز شما به آن علاقه دارد

 لباس ها: لباس های بسیار زیبا و زیادی نزدیک به 40 نوع لباس مختلف برای دختر و پسر های جوان در بازی تعبیه شده است که لذت زیادی را به بازی می دهد. لباس های جدید مهمانی ولباس های روزانه زیبا با رنگهای روشن و شاداب کننده ،کلاههای مختلف و زیبا ولباس های خواب با رنگهای مختلف هم به بازی اضافه شده است، لباسهای یوگا نیز برای علاقه مندان این رشته گذاشته شده است. چیز مثبتی که در لباسها وجود دارد کیفیت بسیار بالای آنها است و رنگهای جالب و زیبای آنها زیبایی را دوچندان می کند.کمد لباسهای جدید نیز در بازی اضافه شده اند که می توان آنها را به هم ریخت.پولیورهای بسیار جالب با زنگها سبز ، آبی ، قهوه ای، مشکی هم به بازی اضافه خواهند شد.

ادامه دارد