عکس فیلم بازی آهنگ

هر چی می خواهی نظر بده تا بیارم

عکس فیلم بازی آهنگ

هر چی می خواهی نظر بده تا بیارم

بازی Assassin’s Creed

Assassin’s Creed

 

نگارش کامل اینگلیسی این بازی زیبا عرضه شد
انتظار های بسیاری از علاقه مندان به بازیهای کامپیوتری هم به سر رسید و این بازی پر طرف دار هم عرضه شد.
عنوانی که بدون شک هرکسی نام آن را تا به حال شنیده است. Assassins Creed یا برگردان فارسی آن که عقیده فداعیون نام دارد هدیه خارق العاده حماس ی دیگریست از سوی شرکت UBI Soft و تیم سازنده
بازی پر سابقه و پر طرف دار Prince of Persia که شما هم اکنون میتونید از همین شرکت این عنوان رو تهیه کنید.
شخصیت بازی Assasinss Creed شخصی نیست جز Altair ، شخصی که در سال 1191 و قرن 12 میلادی زندگی میکند ، زمانی که در تاریخ جنگ های بین مسلمانان و مسیهیان نیز وجود دارد. جنگ هایی که به نام جنگ های سلیبی شهرت دارد.
نام شما در بازی همونطور که گفته شد Altair هست که به زبان عربی گفته میشود و معنای آن در فرهنگ عربی عقاب هست. این نام به علت خصوصیات فیزیکی شخصیت اصلی و قهرمان بازی که در بازی با آن آشنا خواهید شد برایش برگزیده شده است.
شما در بازی از فرمانده خود که Sinan نام دارد دستور میگیرید تا با کشتن 9 نفر از افراد اصلی که باعث به وجود آمدن کشت و کشتار در جهان هستند جهان را به صلح و صفا برسانید.
طبق گفته سازندگان بازی در مصاحبه ها در فرانسه آغاز میشود و بعد به Holy Land یا سرزمین مقدس میرود. بازی در سه شهر Eidcker , Damskes , Druslim اتفاق میفتد و شهر ها بخوبی از جزییات باقی مانده از قرن 12 طراحی شدند!
این بازی خارق العاده که تا به حال کمپانی سازنده و UBI Montreal Studios که ساخت آنرا بر عهده دارد دو بار برای عرضه به تاخیر انداخته نشان دهنده کار زیاد روی بازیست چرا که در تمامی نمایشگاهایی که این عنوان شرکت کرده موفق به گرفتن عنوان بهترین بازی شده.
گرافیک بازی بسیار خیره کننده است ، نحوه طراحی شخصیت بازی ، نوع لباس پوشیدن و آداب و رسوم افراد و مردم در بازی ، حتی وقتی شخصیت اصلی بازی حرکت میکند سایه او نیز بر زمین نقش میبندد و جزییات بسیار ریز دیگری که در بازی گنجانده شده است و حس واقعی را در شما ایجاد میکند.
یکی از نکات بسیار قابل توجه بازی محیط گسترده و وسیع آن است که تا جایی که چشم کار میکند شما میتوانید محیط را مشاهده کنید و در آن بچرخید !
در قسمت بازی خارق العاده است ، حرکت های غیر منتظر افراد بازی شما را مطمئناً تاجب زده خواهد کرد و همینطور کار را برای شما در بازی سخت چرا که UBI

Soft اعلام کرده موتور بازی توانایی کنترل 150 شخص رو با هوش های متفاوت کنترل کند که این واقعاً تحسین برانگیز است.
اگر بخواهیم کمی هم از جذابیت و نو آوری های گیم پلی این بازی بگوییم بدون شک هیرت زده میشوید چرا که شما میتوانید دست دشمن را در مبارزه با او بگیرید ، سپس به زمین بندازید و شمشیر را در سینه او فرو کنید یا در منطقه های بلند او رو بر زمین بیندازید
همچنین شما در بازی اسبی دارید که به کمک آن و شمشیر خود باید اهداف بازی را دنبال کنید
بدون شک قوی ترین و جزاب ترین نکات بازی بیشتر از همه کنترل عالی در بازی ، داستان جزاب و وسعت بالای محیط هست که اگر بازی دارای این خصوصیات باشد بدون شک جزو تاریخی ترین عناوین بازیهای کامپیوتری خواهد شد.
این بازی که برای pc,xbox360,ps3 به صورت چند پلتفرمی عرضه شده است پس از 2 بار تاخیر در ماه نوامبر 2007 برای کنسول ها عرضه شده که الباته این اواخر کمپانی سازنده اعلام کرده که پس از عرضه نسخه nintendo ds بازی نقشه های خاصی برای عرضه نسخه PSp بازی در سال 2008 داد که این نشان از مهببیت فوق العاده این بازی میدهد و حالا نسخه Pc پس از تاخیر به سال 2008 هم اکنون میتوانید از شرکت بزرگ سرزمین رایانه آن را تهیه کنید.
پس منتظر چی هستید ؟ پیش به سوی جنگ با دشمنان اسلام با altair به همراه شمشیر و اسبش …

Minimum System Requirements:
* Windows XP or Vista
* 2 GB RAM
* Dual core processor (Intel Pentium D or better)
* 256MB Direct3D 10 compatible video card, or Direct3D 9 card compatible with Shader Model 3.0 or higher
* DirectX compatible driver
* DVD-ROM dual-layer drive
* 16 GB free hard disk space
* DirectX libraries (included)
* Vista compatible sound card
بهتر است در محیط DX10 در ویندوزئیستا اجرا شود

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد