عکس فیلم بازی آهنگ

هر چی می خواهی نظر بده تا بیارم

عکس فیلم بازی آهنگ

هر چی می خواهی نظر بده تا بیارم

pes2009

Konami امروز اعلام کرد که بازی PES 2009 در پاییز امسال و برای XBOX 360 , PS3 , PC , PS2 و PSP خواهد آمد.


ظاهرا در آخرین نسخه از این بازی(PES 2009) گرافیک بازی تغییر بسیار زیادی کرده است و چهره بازیکنان و حتی حرکت های آنها خیلی شبیه به واقعیت خواهد بود!
Option های جدیدی در بازی وجود خواهد داشت تا هر فردی به سلیقه خودش این بازی را انجام بدهد و همچنین حرکت های جدید و عوامل جدید و ابتکاری در control بازی و همین طور قسمت On Line بازی , باعث شده است تا این عنوان هر چه بیشتر به واقعیت نزدیک بشود!


کارگردان رسمی سری PES اعلام کرد نسخه PS3 عنوان PES 2009 به صورت کاملا جداگانه ساخته خواهد شد . 


طبق گفته ******امی قرار بود نسخه PS3 عنوان PES 2008 دارای مضامین بهتری نسبت به بقیه پلتفرم ها باشد ودلیل ان هم داشتن فضای بیشتر بلوری دیسک اعلام شده بود . اما با عرضه این بازی بسیاری از هواداران سونی و این سری دل سرد شدند زیرا نسخه PS3 نه تنها مزیتی نسبت به بقیه نسخه ها نداشت بلکه با مشکل بزرگ افت فریم نیز همراه بود این مشکلات تا حدی بود که ******امی مجبور شد برای اتفاق پیش امده از هواداران این کنسول عذر خواهی کند اما عنوان PES 2009 که خبر ساخت ان چندی پیش اعلام شد قرار است این بار ناکامی شماره قبل بر روی کنسول سونی را جبران کند و مزیت های زیادی نسبت به دیگر نسخه ها داشته باشد . این خبر را Takatsuka کارگردان رسمی این سری اعلام کرده است و خاطر نشان کرده است که تیم سازنده با بررسی کامل سخت افزار کنسول سونی وهم چنین نهایت استفاده از حجم بالای بلوری دیسک قصد دارد تا نا کامی های شماره قبل را جبران کند ...


شایعاتی نزدیک به واقعیت در مورد نسخه جدید بازی یعنی Pes 2009 !!جدیدا یکی از سایتهای خارجی( Pesgaming)خبری پخش کرده مبنی بر اینکه نسخه ی جدید بازی زود تر ازموعد ریلیز خواهد شد !!!ان هم به دلیل نارضایتی های فراوان از شرکت کنامی!خب منم چند مورد از مهم ترین ایرادهایی رو که کنامی به گفته ی این سایت میخواد تصحیح کنه براتون ترجمه کردم :



1 - گرفتن لیسانس تمام تیم ها و جزئیات به طوری که دیگه پچ و این چیزا لازم نباشه!



2 - بالا بردن هوش داوران بیشتر از این سری تا سرحد واقعیت !



3 - تصحیح مشکل سیو کردن ها( 20 تا گل بیشتر نمیتونیم سیو کنیم )



4 - افزایش قدرت بعضی بازیکنان برای پرتاب اوت (تا 22 یارد!)



5 - نظرخواهی بازیکنان تیم مسترلیگ از شما در مورد کار خودشان!



6 - بازی کردن آنلاین بدون دردسر و نیاز به نرم افزار!

با وجود این موارد اما هیچ موردی در رابطه با گرافیک و گیم پلی بازی اعلام نشده.


Takatsuka اعلام کرد تریلر گیم پلی سری جدید به زودی آماده و در معرض دید عموم قرار خواهد گرفت این عنوان برای PS نسخه اختصاصی قابلیت پشتیبانی از DualShock 3 را خواهد داشت..

35 درصد کار تموم شده و سیستم بازی درست مثل نسخه 08 هست ... تمام تیمها مجوز دارند یعنی با اسم اصلیشون و نام بازیکنانش هستند ... 6 تا لیگ بیشتر نداره... سیستم مربیگری داره (فکر کنم مثل FIFA ) ....داوراش هم همه واقعی هستن اونم با ضریب هوشیه بالا....و از همه جالبتر اقای تاکاتسوکا برای نسخه PS3 حدود 29 تا تیم زنان رو اضافه کرده از امریکا برزیل نروژ و.

نظرات 1 + ارسال نظر
علی دوشنبه 29 مهر‌ماه سال 1387 ساعت 04:07 ب.ظ http://www.sheen.blogsky.com

سلام وب خوبی داری به من هم سربزن در ضمن آموزش دریافت گوشی رایگان از اینترنت.
www.sheen.blogsky.com
تبادل لینک هم میکنیم برای تبادل لینک در قسمت نظر دهی وب نظر بدهید.


برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد